Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/12/2016, 5:12 pm
Been a member for 6 years. Just now introduces himself.


Most of you know me as 5h0ck. I've also gone by other names: 5h0ckblock(youtube), Diochi(newgrounds and Deviantart), Abxelic(Twitter), Abzelic(Twitch) Xelic(certain games). Regardless of what you decide to call me, I'm still the sarcastic, goofy, spriter with limitless imagination yet limited time you all know. But I've got a serious side too for when shit gets real. I'm a pretty laid back person though so its probably something only a small handful of you guys have noticed.

........I forgot where I was going with this post...got distracted irl..........screw it.

I like video games and action movies.....comedies are cool too. I also have a special place in my heart for DBZ, Mortal Kombat, Digimon, and Killer Instinct. Those are the 4 things I grew up with. I watched/played other shows/games too but those 4 stood out the most to me. Lately I've taken a liking to Flash and Arrow tv shows.

I had a joke planned, but it slipped my mind so yea. See you guy's later. Disappears in a puff of electric smoke





My upcoming projects

Captain Falcon vs Bang Shishigami: 4%      Vergil vs Sephiroth: 60%      

Killer Instinct Origins: TJ Combo:10%        Dragonclaw vs Evil Ryu Remake: 10%

Lloyd vs Kratos:13%                Kratos vs Cloud:10%        Ryu Hyabusa custom sprites:1%
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/12/2016, 6:07 pm
hmm actually I think since this is technically a reboot then we should reintroduce ourselves. it'd be kinda fun

that said, hi and welcome to da site :3

dude have you seen the new Super Trunks form in db super? shit is fuckin sick
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

Re: Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/13/2016, 1:00 am
Rapidfir3Pho3nix wrote:dude have you seen the new Super Trunks form in db super? shit is fuckin sick

hell yea I saw it. I have a feeling its gonna be called either gold or blue gold





My upcoming projects

Captain Falcon vs Bang Shishigami: 4%      Vergil vs Sephiroth: 60%      

Killer Instinct Origins: TJ Combo:10%        Dragonclaw vs Evil Ryu Remake: 10%

Lloyd vs Kratos:13%                Kratos vs Cloud:10%        Ryu Hyabusa custom sprites:1%
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/13/2016, 7:32 am
I'm super pumped about Future Trunks being back since he is my #2 favorite behind Gohan and now that he has this new form I'm even more excited. Shit is so good
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

Re: Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/13/2016, 8:55 am
yea, though I'm starting to wonder what the hell Goten(fuck you auto correct his names not gotten) is doing that he hasn't met future trunks yet.

it probably won't happen but I kinda want them to teach future trunks fusion so he can fuse with gohan.

but I'm calling it now. after they beat both zamasu they're gonna wish the people in trunks timeline(or just several round trips with the time machine) to come live in the past, and trunks will be there in the new tournament that Omni king is making





My upcoming projects

Captain Falcon vs Bang Shishigami: 4%      Vergil vs Sephiroth: 60%      

Killer Instinct Origins: TJ Combo:10%        Dragonclaw vs Evil Ryu Remake: 10%

Lloyd vs Kratos:13%                Kratos vs Cloud:10%        Ryu Hyabusa custom sprites:1%
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/14/2016, 1:48 pm
Ah man that'd be great. Lol dude needs a break from fighting seriously literally his entire life

Also that would be pretty cool to see a fusion between but if Gohan were to start fighting again I'd be even more stoked

Man I think they be forgetting Gotten exists which kinda sucks cuz Gotten is actually pretty cool on his own right in that he seems to enjoy fighting like Goku but he is half human so he has the potential for some serious power gain.
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UClJMXtpQUTAA2kNWj_dwWnAhttps://twitter.com/abxelic

Re: Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/14/2016, 5:19 pm
Rapidfir3Pho3nix wrote:Gotten exists which kinda sucks cuz Gotten


There goes auto-correct messing up names again. I swear it was programed by Freiza. you don't see auto correct screwing up his name even though it has the red underline





My upcoming projects

Captain Falcon vs Bang Shishigami: 4%      Vergil vs Sephiroth: 60%      

Killer Instinct Origins: TJ Combo:10%        Dragonclaw vs Evil Ryu Remake: 10%

Lloyd vs Kratos:13%                Kratos vs Cloud:10%        Ryu Hyabusa custom sprites:1%
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spritas Flashy Ninja: Codename - 5h0ck

on 10/15/2016, 10:17 am
Hoooly shit I didn't even see that lmfao and yeah frieza ALWAYS works when I type it out. the fuck auto-correct??
View previous topicBack to topView next topic
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum