Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 6:07 pm
@darkdragon581 wrote:somethings not right here.....im watching you

Lol He means you, Heaven. You are pretty though.






@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttp://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 6:16 pm
Pingboy wrote:
@darkdragon581 wrote:somethings not right here.....im watching you

Lol He means you, Heaven. You are pretty though.

I think you've established that Ping >_>





made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 6:20 pm
somethings not right here.....im watching you

LOL I think thats consider borderline stalking





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 6:24 pm
madfacespriter wrote:
somethings not right here.....im watching you

LOL I think thats consider borderline stalking
haha i was going to say that!!!!






"Fuck Bitches, Make Money, Fuck More Bitches ~ DatLife"
Current Projects: SSJ2 Gohan vs Majin Vegeta
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 6:28 pm
while I was typing I was praying no one beat me to it





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 6:47 pm
@darkdragon581 wrote:somethings not right here.....im watching you
First time I agree with you...D: this feels werid...hmmm
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 6:58 pm
Welcome to The Spritas!







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:26 pm
Shes gunna get a worm wlecome :3





Skype Lawls:
Spoiler:

Avatar by LeeTheHedgeHog and userbar done by SynsterB

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:31 pm
@KRAnimation wrote:And our female population increased from 0 to 1 that day.. Razz

Nice to have you here.







Skype Lawls:
Spoiler:

Avatar by LeeTheHedgeHog and userbar done by SynsterB

avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:31 pm
Yo you just doubled posted bro.







[The Return]
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttp://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:31 pm
@Luigiman364 wrote:Shes already had a worm wlecome :3

Fix'd.
and wtf's up with your spelling O_o





made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:32 pm
Soon the population of females is gonna go to 1 to 0..
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:38 pm
what have I done..............





Skype Lawls:
Spoiler:

Avatar by LeeTheHedgeHog and userbar done by SynsterB

avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:39 pm
You double posted. Wink







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:43 pm
Toxic Reaper wrote:Soon the population of females is gonna go to 1 to 0..
LOL thats funny





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:45 pm
madfacespriter wrote:
Toxic Reaper wrote:Soon the population of females is gonna go to 1 to 0..
LOL thats funny
It true she already start curse out some people but in retrospect we can learn from our mistakes.....(thinks for a min) wait no we can't...
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 7:51 pm
well, what can i say, i misjudged and acted like a complete dick, sorry
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:00 pm
@darkdragon581 wrote:well, what can i say, i misjudged and acted like a complete dick, sorry


FORGIVENESS!!!!!








Skype Lawls:
Spoiler:

Avatar by LeeTheHedgeHog and userbar done by SynsterB

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:07 pm
cursed out people?? where?





avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:09 pm
Not quite cursed out, she only said, something about people going ape shit.







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:14 pm
I just read it, and goddammit I didn't even get to see the damn effects.DAMN YOU LIFE!!!!YOU WIN AGAIN!!!





avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttp://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:38 pm
madfacespriter wrote:I just read it, and goddammit I didn't even get to see the damn effects.DAMN YOU LIFE!!!!YOU WIN AGAIN!!!

same haha





made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:40 pm
@Granadico wrote:
madfacespriter wrote:I just read it, and goddammit I didn't even get to see the damn effects.DAMN YOU LIFE!!!!YOU WIN AGAIN!!!

same haha
^ Not like you'd even get to use them anyways you Pivot user you.







[The Return]
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttp://www.youtube.com/user/Granadicohttps://www.twitch.tv/granadico/profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:45 pm
Pattiasina24 wrote:
@Granadico wrote:
madfacespriter wrote:I just read it, and goddammit I didn't even get to see the damn effects.DAMN YOU LIFE!!!!YOU WIN AGAIN!!!

same haha
^ Not like you'd even get to use them anyways you Pivot user you.

oh but i can. Razz though it might not look good /D:





made by Knux184

We can learn from the past
But those days are gone
We can hope for the future
But there may not be one
-Mike Portnoy "A Change of Seasons"
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Hey Everybody!

on 3/15/2011, 8:50 pm
@Granadico wrote:
madfacespriter wrote:I just read it, and goddammit I didn't even get to see the damn effects.DAMN YOU LIFE!!!!YOU WIN AGAIN!!!

same haha
I still have the link (I emailed to myself) if anyone wants it Pm meh..
View previous topicBack to topView next topic
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum