Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Logo for a sprite movie

on 2/28/2010, 7:47 pm
I really suck at custom making logos
i'm making an animation named " sonic vs. amy"
just need some help
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/1/2010, 2:43 pm
@tomoe342 wrote:I really suck at custom making logos
i'm making an animation named " sonic vs. amy"
just need some help

What do you mean?







[The Return]
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/1/2010, 3:31 pm
You're gonna need to be a bit more specific





Watch your ass.
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/1/2010, 5:00 pm
@Eric wrote:You're gonna need to be a bit more specific
well other people usually use big colerful sprites and dazzling program like photoshop or afteraffects to make a really cool movie title card
i'm having trouble finding some big sprites that i can edit to do something like that
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://twitter.com/@ptr_01

Re: Logo for a sprite movie

on 3/2/2010, 2:47 pm
i know what you mean, but, i don't know how to help.

But, i Think he means stuff like this:
http://www.youtube.com/watch?v=EXSSOP3YyJM

But yeah, is that what you mean?



avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/2/2010, 5:32 pm
@Peter95240 wrote:i know what you mean, but, i don't know how to help.

But, i Think he means stuff like this:
http://www.youtube.com/watch?v=EXSSOP3YyJM

But yeah, is that what you mean?
yeah essentially
I think i found something....
but thanks to anyone who tried
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/6/2010, 10:42 am
Lmao, I was actually starting to make one for you... D:







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/6/2010, 10:49 pm
Pattiasina24 wrote:Lmao, I was actually starting to make one for you... D:
well I don't mind. The one i made kinda sucks... I wanna see what u come up with plz
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/7/2010, 9:11 am
@tomoe342 wrote:
Pattiasina24 wrote:Lmao, I was actually starting to make one for you... D:
well I don't mind. The one i made kinda sucks... I wanna see what u come up with plz
Uhm, well, soon after I saw that you said you made one...I deleted mines. But, how long could you wait for? I'm sort of busy working on my Mecha Sonic Owns Collab part, even though its failed. I still would like to finish that. Then, I have my main project being Krillin vs. Goku. Maybe after or, when I'm stuck, I can do that for you if that's okay?







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/7/2010, 11:00 am
Pattiasina24 wrote:
@tomoe342 wrote:
Pattiasina24 wrote:Lmao, I was actually starting to make one for you... D:
well I don't mind. The one i made kinda sucks... I wanna see what u come up with plz
Uhm, well, soon after I saw that you said you made one...I deleted mines. But, how long could you wait for? I'm sort of busy working on my Mecha Sonic Owns Collab part, even though its failed. I still would like to finish that. Then, I have my main project being Krillin vs. Goku. Maybe after or, when I'm stuck, I can do that for you if that's okay?
oh...
well I can wait until about.... when I finish the movie which could be anywhere between 2 weeks and 2 months depending on school and attention span.
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/8/2010, 12:39 am
You could just use a screen shot of the actual movie.
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 3/8/2010, 4:20 pm
@tomoe342 wrote:
Pattiasina24 wrote:
@tomoe342 wrote:
Pattiasina24 wrote:Lmao, I was actually starting to make one for you... D:
well I don't mind. The one i made kinda sucks... I wanna see what u come up with plz
Uhm, well, soon after I saw that you said you made one...I deleted mines. But, how long could you wait for? I'm sort of busy working on my Mecha Sonic Owns Collab part, even though its failed. I still would like to finish that. Then, I have my main project being Krillin vs. Goku. Maybe after or, when I'm stuck, I can do that for you if that's okay?
oh...
well I can wait until about.... when I finish the movie which could be anywhere between 2 weeks and 2 months depending on school and attention span.
That sounds sufficient. :3 If I get the time, I'll work on it! Very Happy







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 4/5/2010, 9:01 pm
Pattiasina24 wrote:
@tomoe342 wrote:
Pattiasina24 wrote:
@tomoe342 wrote:
Pattiasina24 wrote:Lmao, I was actually starting to make one for you... D:
well I don't mind. The one i made kinda sucks... I wanna see what u come up with plz
Uhm, well, soon after I saw that you said you made one...I deleted mines. But, how long could you wait for? I'm sort of busy working on my Mecha Sonic Owns Collab part, even though its failed. I still would like to finish that. Then, I have my main project being Krillin vs. Goku. Maybe after or, when I'm stuck, I can do that for you if that's okay?
oh...
well I can wait until about.... when I finish the movie which could be anywhere between 2 weeks and 2 months depending on school and attention span.
That sounds sufficient. :3 If I get the time, I'll work on it! Very Happy
wanted to know if you ever got around to making that logo
I was kind of hoping to use it in the newer version~
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 4/7/2010, 7:59 pm
Ehh, I'm sorry! I forgot! But, hey, I'll have time by the end of next week, if that is okay with you?







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 4/7/2010, 10:28 pm
Pattiasina24 wrote:Ehh, I'm sorry! I forgot! But, hey, I'll have time by the end of next week, if that is okay with you?
Sure. To tell you the truth I'm having a spot of trouble with the begining. I have the background I want to use( the beach will no longer work for the offect I'm trying to acheive...) So the logo is helpful but not urgent ^-^ I wish you were on MSN more often so I could get some more help.
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Logo for a sprite movie

on 4/9/2010, 3:54 pm
@tomoe342 wrote:
Pattiasina24 wrote:Ehh, I'm sorry! I forgot! But, hey, I'll have time by the end of next week, if that is okay with you?
Sure. To tell you the truth I'm having a spot of trouble with the begining. I have the background I want to use( the beach will no longer work for the offect I'm trying to acheive...) So the logo is helpful but not urgent ^-^ I wish you were on MSN more often so I could get some more help.
I actually don't use my Yahoo! Messenger much anymore... I actually use MSN.

pattiasina24@live.com







[The Return]
View previous topicBack to topView next topic
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum