Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

ok mugen to flash.

on 10/7/2009, 4:31 pm
alright,to whom it may concern, i need serious help. sum ppl tell me that they take mugen effects and use them in flash. i wanna kno how.[URL="http://www.mubos-md.com/brawlcards/levelup.php?78085"]
Click here to level up my card![/URL]
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: ok mugen to flash.

on 10/7/2009, 7:06 pm
You have to rip them, like how people do with sprites. Then you use Fighter Factory to make them into .gifs and then they'll be like symbols in your animations. Very Happy







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

hmmmmmmmmmmm

on 10/8/2009, 2:53 pm
ok,so have u done it pat? or kno anyone who has? maybe ill just wing it and find out. llike i always do.
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://twitter.com/@ptr_01

Re: ok mugen to flash.

on 10/9/2009, 2:53 pm
http://www.freewarefiles.com/Fighter-Factory_program_19675.html - This is the fightfactory download (free)

http://mugencharacters.ucoz.com/load/ - This is where i get some MUGEN.

You download a peiece of mugen then extract it using fighter factory, then transfer them to flash... by saving the image either as gif or bitmap.
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: ok mugen to flash.

on 10/9/2009, 7:48 pm
Lol, do that if you wanna, its like the exact same shit as I said.. XD







[The Return]
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://twitter.com/@ptr_01

Re: ok mugen to flash.

on 10/10/2009, 3:38 am
yah, but i put a link to help.
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

ok then...

on 10/10/2009, 7:54 am
alright ill do that then. ill let u kno how i do.
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: ok mugen to flash.

on 10/14/2009, 6:03 pm
avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: ok mugen to flash.

on 10/19/2009, 5:50 pm
Yeah, that's a way you can do it.







[The Return]
View previous topicBack to topView next topic
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum