Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.facebook.com/TJTrollberry

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 8/23/2012, 8:36 pm
Soooo yeah. I'm finally starting this.



avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 8/27/2012, 8:19 pm
Fuck? I'm not using black bars either ._.





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 8/28/2012, 5:17 am
@Leaf wrote:Soooo yeah. I'm finally starting this.
Well thank GOD.
@Acid wrote:Fuck? I'm not using black bars either ._.
Oh well. The bigger problem is how youre gonna export it from AE to Flash file.





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 8/28/2012, 10:44 pm
IM 3/4 done with the clip. :3!






BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:Liepard(2013 REs)October 8,2012
Signature shop:
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.facebook.com/TJTrollberry

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/2/2012, 12:48 am
woo! almost ten seconds done! exorz said i could turn it in monday, so yeah, here's what i have after like two hours worth of work. http://www.fileize.com/view/0b0b6627-006/ does anyone have any sounds i can use for that last part? i don't have anything that fits



avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/2/2012, 5:04 am
@Leaf wrote:woo! almost ten seconds done! exorz said i could turn it in monday, so yeah, here's what i have after like two hours worth of work. http://www.fileize.com/view/0b0b6627-006/ does anyone have any sounds i can use for that last part? i don't have anything that fits

I think i were clear when i said BLACK BARS. Anyways, its past September the First and i DEMAND PROGRESS RESULTS FROM EVERYONE.





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.facebook.com/TJTrollberry

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/2/2012, 8:35 am
I'm changing them to black when I finish. I couldn't see them with the Bg as dark as it is at first. But yeah, I still need a sound for the last part.



avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/2/2012, 12:06 pm
@Leaf wrote:I'm changing them to black when I finish. I couldn't see them with the Bg as dark as it is at first. But yeah, I still need a sound for the last part.

Just leave that to me. Make sure to FINISH the damn thing what did i say?





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.facebook.com/TJTrollberry

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/3/2012, 4:49 am
HOLY CRAP GUYS!!! I FINISHED A COLLAB PART!! SORTA!!!
http://www.fileize.com/view/5d2ca858-7e7/
exorz is adding sounds for me and crap so yeah : D cnc it yall. i think i got it mildly close to sonic cd.



avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/3/2012, 5:15 am
Hey, so my laptop crapped out on me so, I HAVE managed to back everything up, but until i can get another computer that has flash on it. I'm a sitting duck...no not like SXR, but a duck nonetheless Serious





Current projects:
Kirbacus vs Hiryo 30% Kirbacus vs Link 50%
Guardian's revenge 40% Rio vs Zeke 10%
Hiryo's Quest 2 10% Special vid 70%
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/3/2012, 5:41 am
@xKAreloadedx wrote:Hey, so my laptop crapped out on me so, I HAVE managed to back everything up, but until i can get another computer that has flash on it. I'm a sitting duck...no not like SXR, but a duck nonetheless

ROFL SXR... K, anyways yeah, damn man thats just too bad. You could however just make a short 30 second part for it and take ur time on that other battle :/





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/3/2012, 2:58 pm
I can't use flash period :/ My comp crashed. I'm using my friends to get on and check messages. If I can though...I will





Current projects:
Kirbacus vs Hiryo 30% Kirbacus vs Link 50%
Guardian's revenge 40% Rio vs Zeke 10%
Hiryo's Quest 2 10% Special vid 70%
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/3/2012, 3:33 pm
@xKAreloadedx wrote:I can't use flash period :/ My comp crashed. I'm using my friends to get on and check messages. If I can though...I will

Thats precisely what im saying. If you get a chance i wont strain you with that project, you can just make a short battle instead for it.





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/3/2012, 7:39 pm
Ok then, if things go well I should be able to get one soon, if not I can try to fix my old one





Current projects:
Kirbacus vs Hiryo 30% Kirbacus vs Link 50%
Guardian's revenge 40% Rio vs Zeke 10%
Hiryo's Quest 2 10% Special vid 70%
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/4/2012, 4:43 am
@xKAreloadedx wrote:Ok then, if things go well I should be able to get one soon, if not I can try to fix my old one

Friggin sweet. Welp man hope your pc recovers soon.





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/13/2012, 3:22 pm
Well, i updated the Topic. Feel free to read the updates.





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/13/2012, 3:38 pm
wow so many finished parts already? Cool


Last edited by Saulgp on 9/13/2012, 3:38 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : SHADD APPP!!!)





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/13/2012, 5:51 pm
Schools in the way. I will try to work on it bit by bit.






BLACK KYUREM<333
Shiny Caught:2 (Shiny Pawniard(idk how many REs)October 2,2011
New Shiny Caught:Liepard(2013 REs)October 8,2012
Signature shop:
Best LOL in my life. GOOD JOB RUBEN! also proof that yoshi is >_>..
Spoiler:
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/13/2012, 11:46 pm
Same here. So much college work.
After I'm finished with Shadow's part, I'll continue with the Ichigo part and (hopefully) get finished Serious





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/14/2012, 2:25 pm
@Ray*~*Ler wrote:Schools in the way. I will try to work on it bit by bit.
I hope thats the reason. BECAUSE IF IT ISN`T YOU ARE FIRED! *Benson
@Acid wrote:Same here. So much college work.
After I'm finished with Shadow's part, I'll continue with the Ichigo part and (hopefully) get finished

What about the knuckles part?





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/14/2012, 11:26 pm
wat. oh i'm done with that.





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/15/2012, 5:11 am
@Acid wrote:wat. oh i'm done with that.

Well please send it over to me :/





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/24/2012, 7:52 am
Info update: Got my flash back! Very Happy But sooo much college work D: So, I will try to put in a lot of work today, maybe even finish (probably not) Also, 3 mins and counting. Wish me luck! xD





Current projects:
Kirbacus vs Hiryo 30% Kirbacus vs Link 50%
Guardian's revenge 40% Rio vs Zeke 10%
Hiryo's Quest 2 10% Special vid 70%
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/25/2012, 6:18 am
*wishes luck*





Code:
<a href="http://www.amiblocked.com/sendim.php?service=skype&screenname=shadowwalker15x" target="_blank"><img src="http://www.amiblocked.com/status_skype_shadowwalker15x.gif" border="0"></a>
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Style Vault - Da Collabz.

on 9/25/2012, 4:35 pm
Good luck you guys! (I know I'm late)
Hopefully this won't fail!
View previous topicBack to topView next topic
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum