Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 9:13 pm
hi guys, so i'm putting up my first incomplete animation.. (for the spritas forum) i kind of feel bad for doing so because it wasn't exactly what i planned to do but i lost a lot of motivation on this animation...anyway... enjoy what i have~

link: http://www.fileize.com/view/cab7e8d1-3d8/

dA version (no difference, just on dA lol) : http://yeongy7.deviantart.com/art/Incomplete-Zero-Bash-310938277





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 9:18 pm
mmmmm, that was mighty nice.





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 9:20 pm
Only thing i wanna complain is the BG still a JPEG lol

<3 smooth as ever Yeo





Skype Lawls:
Spoiler:

Avatar by LeeTheHedgeHog and userbar done by SynsterB

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 10:00 pm
Pretty smooth so far, I just dont understand why Kirby is moonwalking? lol





The Unstoppable Ala Rubra

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 10:06 pm
@Cooljoshua567 wrote:Pretty smooth so far, I just dont understand why Kirby is moonwalking? lol

becausewalkingbackwardsregularlyistoomainstream

jk ;P, it's just cause when i made him walk backwards regularly, it looked a bit weird unless i was doing something wrong (which is most likely the case).





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 10:10 pm
Looks really good, but I didn't feel the hits, this seems like it was animated in a maple manner, which doesn't fit this style in my opinion. It looks nice, but all I see are effects, the hits aren't beefy enough
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 10:29 pm
@xKAreloadedx wrote:Looks really good, but I didn't feel the hits, this seems like it was animated in a maple manner, which doesn't fit this style in my opinion. It looks nice, but all I see are effects, the hits aren't beefy enough

yea sorry about that, i've actually been a maple animator for almost about an year now so that's where it's coming from..however i'm trying to steer clear from it because it isn't my "favorite" to work with..





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/26/2012, 11:10 pm
Dont get me wrong bro, the quality and smoothness of the animation is very good, just try to beef up those hits, and avoid the whole dash attack thing. Other than that, good job mate Very Happy
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/27/2012, 8:01 am
holy shit dude, holy shit...
this was cool as hell Laughing





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/27/2012, 8:52 pm
YONGi?! that dude from maple? YES!! You have come out of your faggot maple ways!

YES! Keep making megamans arnimashiones!





avatar
Administrator
Administrator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttps://www.youtube.com/channel/UC0ntn5nE-2rEXLA8GQ7mtsAhttps://rapidfir3pho3nix.deviantart.com/https://discordapp.com/channels/142444698311589888/142444698311589888https://twitter.com/rapidfir3animshttps://www.facebook.com/Rapidfir3Pho3nix/https://www.twitch.tv/therapidfir3pho3nix

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/27/2012, 9:34 pm
Pfft..ALL of my animations are incomplete...


Wait, what animations?! Lmao, gosh I'm pathetic...

Anyway, nice animation. I really like seeing Megaman animations because they're pretty fun to watch.

I like the smoothness but yeah the hits aren't that strong...

BUT it was awesome nonetheless
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 6/27/2012, 11:37 pm
That was unique as hell I love it Very Happy can't wait to see what your gonna do with Phantom
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 7/2/2012, 6:31 pm
cool animation its super smooth
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 7/2/2012, 6:32 pm
Some much talent on this website. Sir you have a unique style I find it to be fluent and legit.
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Incomplete Zero Bash

on 7/3/2012, 1:07 am
it's slow..but very smooth.





"Interesting sig text"

View previous topicBack to topView next topic
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum