Share
View previous topicGo downView next topic
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 2:51 pm
well ok this is a fucking spongebob collab topic not a retarded battle topic ok?





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 2:54 pm
Ok my bad slip of the word (you above all should understand) collab,there happy?


Last edited by Face on 10/20/2011, 3:01 pm; edited 1 time in total





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 2:57 pm
yeah sure i'm freakin' happy now





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:02 pm
so if you dont mind me asking why spongebob?





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:06 pm
well i really like spongebob and that stupid solo project that started this got so many good talking and people liked it so yeah that's why!

and i don't think there is a sprite collab about spongebob so i also wanted to make something original not to do another random battles collab





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:10 pm
....I can respect that





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:11 pm
yeah i didn't make this collab because i was bored or something stupid like that





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:13 pm
no I didn't think that...I just hate spongebob





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:15 pm
ah? seriously? well in Israel spongebob is like awesomeness so i love it Very Happy





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:18 pm
I think it give kids brain damage...





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/20/2011, 3:21 pm
yeah whatever let's just talk about that in the convo i don't want this to be here





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/21/2011, 10:41 am
@Face wrote:yea dude its the rules of the battle you can't (change) em

yea, i was too lazy to read the rules XD LOL
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/21/2011, 11:41 am
^ you have to read them LOL





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/21/2011, 12:04 pm
I'm in. When it finish ?
avatar
Moderator
Moderator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttp://www.youtube.com/user/sonicXrules123

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/21/2011, 12:05 pm
jeezuz tal and face make up almost this entire thread!

and I won't be participating, just wanted to say that. but this is an original idea. just make it good.







ADOPT A CHAO!!
(figuratively speaking of course)
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/21/2011, 12:42 pm
well you know i'm suck so yeah i need people LOL

and yeah marioluigi your in but you gotta put a lot of effort in it, and right now there is no limited time but please start working on it





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 5:48 am
I'll join Very Happy
But idk if I can animate cause I lost my hard drive which has all my sprite sheets and sound effects and everything...





avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 6:53 am
^ This dude is a SPongebob master. Have you seen his Camp Fire Song animation?






@darkdragon581 wrote:ping, i don't see you getting 'boodie' anytime soon, i don't care if your black, its most likely not going to happen
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 8:24 am
yeah that's why i asked him and he's also a good friend of mine i knew him when he started animating LOL

so anyway i'm sure you could find some shit and animate, it will be worth it





"Interesting sig text"

avatar
Moderator
Moderator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttp://www.youtube.com/user/sonicXrules123

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 11:00 am
where've you been squirrel kid?







ADOPT A CHAO!!
(figuratively speaking of course)
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 1:16 pm
he was sucking nuts LOL

hey aren't you people nonest i am less active latley?

anyway squirralkid you know we talked but still even though on what we agreed please make some more original animations later if you can please





"Interesting sig text"

avatar
Moderator
Moderator
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profilehttp://www.youtube.com/user/sonicXrules123

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 2:16 pm
you? less active? HAH.

plus, squirrels don't suck on nuts... they eat them. They'd eat yours if you had any.

OOHHH BURRRRNNN.....

loljk

anyways, so far, I haven't seen much progress... one of you animate something funny dammit. I wanna laugh.







ADOPT A CHAO!!
(figuratively speaking of course)
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 2:27 pm
animation takes some time! GOD DAMNIT!

oh btw the dead line is in one hour (: kidding.........

anyway SXR's right, i hope some of you started cranking on some funny shit





"Interesting sig text"

avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/25/2011, 9:51 pm
I will join because of my love of spongebob and the fact that I already had those sprites and I've been dying to use them. Tiem tew dust tem ol spirtes owff nd git tew wok Cool






"Fuck Bitches, Make Money, Fuck More Bitches ~ DatLife"
Current Projects: SSJ2 Gohan vs Majin Vegeta
avatar
Spritan
Spritan
Reputation:
Age:
Posts:
Registration Date:
Location:
View user profile

Re: Spongebob LOLPants Collab

on 10/26/2011, 12:49 am
Great man,

crazyfilms5000 is in





"Interesting sig text"

View previous topicBack to topView next topic
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum